Obrazec za vračilo izdelka, uveljavljanje garancije, stvarne napake želim vrniti blago. Razlog za vračilo/zamenjavo blaga (obkrožite samo enega):
- izdelek sem prejel na osnovi pogodbe sklenjene na daljavo in ga vračam na osnovi pravice do odstopa od pogodbe s sporočilom v roku do 14 dni po prejemu izdelka
- prijavljam okvaro in uveljavljam garancijo
- izdelek reklamiram, ker ste mi dostavili napačen izdelek
- izdelek reklamiram, ker ste mi dostavili poškodovan izdelek
- uveljavljam stvarno napako na izdelku skladno s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov
- drugo -obrazložite: ______________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
Prosim, da (obkrožite samo enega, če uveljavljate garancijo, pustite prazno):
- prejeti izdelek zamenjate z drugim brezhibno delujočim izdelkom
- prejeti izdelek zamenjate z drugim izdelkom druge velikosti ali barve (navedite v pojasnilih)
- brezplačno odpravite stvarno napako na izdelku (opišite napako v pojasnilih)
- vrnete kupnino ali del kupnine v sorazmerju z napako in ostale pripadajoče stroške v skupni višini ___________ na moj transakcijski račun številka ________________________________ odprt pri banki _______________________________________________________________
- drugo po predhodnem dogovoru _______________________________________________________________________________________________________________
Pojasnilo (v kolikor je potrebno navedite lastnosti nadomestnega izdelka – barvo, velikost, … ali opišite razlog oz. napako zaradi katere vračate blago): _______________________________________________________________________________________________________________________________________
Obrazcu za vračilo blaga prilagam kopijo računa številka ___________ Izdelek vračam na lastne stroške. GORKO d.o.o. bo po potrebi stroške naknadno kril skladno z zakonodajo. V primeru odstopa od pogodbe naj bo blago vrnjeno neuporabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Če trgovec oceni, da blago ni vrnjeno v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si slednji pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne – in tokrat nepreklicne – dostave takšnega blaga kupcu na njegove stroške. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Naročnik Organizacija / Ime in priimek:________________________ Naslov: __________________________________________________________________ Telefon: ___________________________ E-pošta: ____________________________________
Datum: ___________________________ Podpis: ____________________________________
GORKO d.o.o., Šmartno 208/a, 2383 Šmartno pri Slovenj Gradcu, Slovenija, gorko@amis.net, tel: 02 88 38 330, 041 682 412, Identifikacijska številka: SI55893317, Davčni zavezanec: DA, Matična številka: 5758645, Registrirano pri Temeljnem sodišču v Mariboru št.1/8229-00, Osnovni kapital: 41.729,26 €, Trans. račun: IBAN SI56 0400 1004 9072 192 NOVA KBM, SI56 0317 5100 0367 804 SKB D.D.