Cenik

Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga. Cene so v EUR in  vsebujejo DDV. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko spremenijo tudi med dnevom. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez  predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Napake niso izključene.

Obveščanje

Kupce informiramo z osnovnimi podatki na spletni strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. Če želite prejemati elektronska obvestila na svoj e-poštni naslov, nam pišite na: gorko@amis.net

Naročila

Cenik  predstavlja osnovno informacijo, na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po pošti ali po elektronski pošti.

Cene

Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja elektronska pošta ali potrdilo po pošti.

 

 

Varnost

Naša želja je, da naši kupci nakupujejo varno, udobno in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomembnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in preostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Zamenjava izdelka

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka, ki ga dobite tukaj. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. Če na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec s svojimi podatki in dopišite, kateri drug izdelek želite. Naročeni izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo izdelka

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam na e-poštni naslov gorko@amis.net sporočite, da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30-dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov in fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov nakazali kupnino (razen če bo dogovorjeno drugače). Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Poznejših reklamacij ne upoštevamo. Če so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb,lahko kupec pošiljko zavrne, od uslužbenca dostavne službe pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

Stvarne napake

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet, oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

– brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali

– vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali

– izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali

– vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu GORKO d.o.o. Šmartno 208/a,2383 Šmartno pri Slovenj Gradcu  pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.

Obrazec za vračilo izdelka najdete TUKAJ

Pogodba med kupcem in prodajalcem – NAROČANJE – SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega kontaknega naslova: gorko@amis.net. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi. V primerih oddaje naročil z osebnim prevzemom na sedežu GORKO d.o.o. šteje, da je pogodba dokončno sklenjena s prevzemom in plačilom naročenih izdelkov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno. V primeru spora, ki nastane med potrošnikom in podjetjem, se le ti spori rešujejo preko pristojnega sodišča glede na sedež prebivališča potrošnika.